“Kui enamus ettevõtteid tunneb oma klienti üpris hästi ja oskab suhteliselt selgelt välja tuua, millist väärtust nad oma toodete ja teenustega klientidele pakuvad, siis taustal seda äri draiviv jõud on tihtipeale ikkagi see profiit. Kui küsida, et miks sa seda teed, siis vastusest kumab läbi, et soov on ehitada süsteem, mis looks varalise jõukuse. Jah, seda tehakse läbi selle, et õpitakse klienti ja tema vajadusi tundma, kuid sügavam liikumapanev jõud on jätkuvalt raha. Aga nüüd see järgmine aste, mida ma näen, et maailmal palju rohkem vaja oleks, on see, et sa päriselt teedki seda sellepärast, et sa siiralt hoolid nendest inimestest. Ja sa soovid nende reaalsust, nende elu ja nende maailma paremaks muuta. Aastatega on see teema mulle järjest olulisemaks muutunud. Minu nö missioon on juba pikka aega olnud toetada selliseid ettevõtteid, kes on valmis tegelema oma tegevuse mõtestatuse ja sügavama tähendusrikkusega, mitte lihtsalt toimetama selleks, et ajada kasumit taga. Ma olen aru saanud, et on üks ülioluline omadus, mida on vaja selleks, et sellel teel sügavamale minna – see on empaatia. Ja empaatia all siin ma ei pea silmas lihtsalt, et sa mõistad teist inimest või isegi mitte seda, et sa reaalselt suudad tunda neid tundeid, mida teine inimene mingis situatsioonis tunneb, vaid lisaks mõistmisele ja emotsionaalsele seotusele on ülioluline ka siiras soov aidata neid inimesi selles konkreetses teemas. See läheb sulle niivõrd korda, et sa tahad selle nimel ka midagi ette võtta. Sa mõistad teda, sa hoolid temast ja sa tahad päriselt teda aidata. Kui sellelt tasemelt hakata organisatsiooni juhtima ning teenuseid ja tooteid looma, siis see, mis sealt välja tuleb, on hoopis teine tera.” – Vaiko Hansson
Kuulake ikka ...
Lisa kommentaar